Beoordelingen van klanten
Zeer goed
0 avis
Goed
22 avis
Matig
9 avis
Slecht
0 avis
Zeer slecht
5 avis
5 maanden geleden
Eric
google review
4/5

Warmwater werd maar lauw met Bulex Thermomaster. Telefonisch contact genomen met de firma. De dag nadien is technieker thuis geweest en heeft printplaat vervangen. Probleem opgelost!

6 maanden geleden
michel
google review
1/5

Stuurt factuur voor meerwerk zonder overleg en niet correct. Laat 5 maanden niets meer van zich horen. Voert werken niet uit zoals overeen gekomen. Na 2 jaar werken niet afgerond.

6 maanden geleden
Michel
1/5

Zeer slechte ervaring. Komt opeens niet meer opdagen en beantwoord mails niet. Rekent onterechte meerwerken aan zonder afspraken hierover. Na 2 jaar werken niet afgerond. Komt afspraken niet na.

6 maanden geleden
Laura
google review
1/5

Heel slechte ervaring. slecht afgewerkt, lang geduurd (na 3 jaar is nog niet af omdat hij niet meer is komen opdagen), slechte communicatie nadat de offerte was getekend. Neem zeker contact met ons als je wilt zien wat we bedoelen qua afwerking.

7 maanden geleden
Robrecht
google review
1/5

Eind oktober hebben we onze ketel laten kuisen en nakijken door hun. Er moesten dichtingen vervangen worden dus ze zijn later nog eens moeten terug komen, maar dit verliep allemaal best vlot. De techniekers waren ook vriendelijk en op tijd op de afspraak. De administratie is echter echt ondermaats, Het heeft 2 maanden geduurd om een factuur te krijgen en nu vandaag krijg ik eindelijk het reinigingsattest in de brievenbus. ZEVEN MAANDEN na datum. Dit kan toch niet normaal zijn. UPDATE: Ongeveer een jaar nadat ze hier geweest zijn viel de ketel af en toe in veiligheid met een foutcode. Na zelf wat onderzoek te doen bleek dat de sifon van de condens afvoer vol met rommel zat (stof en zand dat via de inlaat binnen gekomen was). Het lijkt mij dus dat dit niet gekuist is en dat dit ook de reden was waarom er water uit de ketel lekte.

2 jaar geleden
Beau
google review
1/5

Vorig jaar oktober hebben we de CV-ketel door Muermans laten onderhouden, dit leek prima. Echter ging onze CV-ketel 2 weken geleden stuk waarna het vastleggen voor een nieuwe afspraak erg moeilijk verliep: ze beloofden telkens terug te bellen om een afspraak in te plannen en lieten vervolgens niks meer horen. Natuurlijk zeer vervelend wanneer men geen warm water en verwarming heeft tijdens een koudere periode. Na zelf enkele keren te bellen, konden we eindelijk een afspraak vastleggen (4 dagen later): de monteur zou over 2 dagen in de namiddag komen. De dag zelf: iets voor 17u nog steeds geen monteur langsgekomen, dus hebben we weer naar het kantoor gebeld, deze zouden binnen 10 minuten terugbellen om ons meer te vertellen. Om 18u dan maar weer zelf gebeld maar natuurlijk de melding dat het kantoor gesloten is. Inmiddels is dit al meer dan een week geleden en niks meer van zowel de monteur als het kantoor gehoord. Ondanks drukte is het o.i. zeer onprofessioneel om niet af te bellen en niks meer te laten horen.

Telefoonnummer van de vakman

Dit telefoonnummer is gratis beschikbaar voor jou. Laat de vakman weten dat je hem via TrustUp.be gevonden hebt.

Contacteer Muermans

Muermans beoordelen