Beoordelingen van klanten
Zeer goed
1 avis
Goed
0 avis
Matig
0 avis
Slecht
2 avis
Zeer slecht
4 avis
1 maand geleden
Joel
google review
1/5

Heel onbetrouwbare firma. Terrassen werden bij ons gerenoveerd in 2018. Eén jaar later overal kleine roestvlekjes op de quartslaag. Contact opgenomen met de firma. Op werkbezoek gekomen en beloofd dat ze probleem zouden aanpakken. Nu na 6 jaar, na meerdere pogingen om tot een oplossing te komen nog steeds niet opgelost. Firma reageert gewoon niet meer. De slechtste service ooit voor fouten die zij gemaakt hebben. Nooit meer Cox bij ons.

1 maand geleden
Marc
google review
1/5

Zeer slechte ervaring mee. Niet alleen ik maar er zijn nog 56 gedupeerden. Slechte kwaliteit van het werk en de firma komt gewoonweg zijn zelf gemaakte afspraken niet na. 2 uur voor aanvang der werken sturen ze een mailtje dat ze gewoon niet komen. De afvoerklok ligt hoger dan de omringende vloer. Er zijnzoveel putten en bulten in de vloerbekleding dat er altijd plasjes water blijven staan. Na 2 jaar treuzelen is hun enige betrachten om de verantwoordelijkheid van zich af te schuiven. De enige die in de kou blijft staan is de klient. Het is zelfs zo erg geworden dat de telefoon niet meer beantwoordt wordt.

1 jaar geleden
Jan
google review
5/5

Peter Cox is een professionele partner als je een gevelrenovatie plant: duidelijke afspraken, technisch onderlegd, altijd bereid voor een toelichting, goede gedetailleerde afwerking en correcte afrekening. Top!

1 jaar geleden
Olivier
google review
1/5

Heel slechte ervaring! 1. Afwerking door de onderaannemer was zo slecht dat het eigen personeel dit bevestigde. 2. Vaak niet komen opdagen. 3. Slechte communicatie, zowel naar klant als intercollegiaal. 4. Extreme geurhinder door deur te laten openstaan. 5. Stelling bij de buren maanden laten staan om uiteindelijk de zijgevel zonder stelling te behandelen (hydrofuge). 6. Vernieuwde vierkante regenpijp laten overgaan in een ronde, zonder tussenstuk. Deze regenpijp bevindt zich buiten het zicht waardoor ik pas na maanden schimmel in mijn keuken merkte door het regenwater dat overliep. 7. Foto’s verzonden van het probleem. Meerdere malen moeten bellen dat er dringend iemand moest komen. Bij de eerste afspraak was er niemand gekomen, speciaal thuis gebleven… 8. Uiteindelijk hebben ze folie rond de regenpijp gebonden als tijdelijke oplossing omdat ze geen tijd hadden. 9. Keukenkasten moeten uitbreken. Geen vergoeding, zelf geen excuses. 10. Maanden later nog steeds niet opgelost.

2 jaar geleden
Jason
google review
1/5

Door Peter Cox nv werd een achtergevel gerenoveerd: opnieuw gevoegd en behandeld. Hun verkoopsteam had een heel degelijke offerte opgesteld met alles wat werd gevraagd en wat ze zouden uitvoeren. Echter bij de werken deden de volgende problemen zich voor: - De gevraagde dakbescherming voor tijdens de werken werd niet gebruikt op de nieuwe roofing en isolatie, waardoor de stelling afdrukken maakte. - De afdichting was op een cruciale plaats onder een dorpel niet voorzien, waardoor water loopt achter de isolatiebescherming. - Aan de aluminium dakranden werd geen bescherming gebruikt, daar waar de ladder werd geplaatst om op het verdiep te komen, waardoor er (kleine) krassen zijn op de dakranden. - De raambescherming werden niet voorzien voor bij het verwijderen van de voegen en bij het plaatsen van de hydrofugen. Hierdoor is de raamdorpel vervuild en vol met vlekken. - De hydrofugen (Rewah stonegel) werd door 2 werknemers aangebracht en elk de helft. De rechterzijde van de gevel was vol met donkere vlekken door ofwel een vervuilde aanbrengen of mogelijk door het overmatig en niet egaal aanbrengen en dus de nieuwe mooie voegen en steen lijkt nu vervuild. Toen ik enkele van deze punten aanhaalde tijdens de werken en welke in de offerte stonden wisten de werknemers hiervan niets, maw er was geen opvolging. Na contact te hebben gehad met het bedrijf erkende ze o.a. via mail het merendeel hiervan, zoals het niet gebruiken van de bescherming of het niet plaatsen van een toilet al werd er voor betaald. Ze zouden dit crediteren en zouden ook naar de problemen komen kijken zoals de vlekken. De creditnota heb ik nooit gehad maar na aandringen (> 6 maanden) kwamen ze toch kijken, en zouden ze deze proberen oplossen mbv wervelrotatie, en een nieuwe laag hydrofugen op basis van olie. … Mbv wervelrotatie probeerde ze de hydrofugen/vervuiling te verwijderen. Dit lukte niet. Vervolgens brachten ze toch een nieuwe hydrofugen aan nu op basis van olie (Redisil S van Rewah), en kon ik duidelijk zien dat ze dit niet deden volgens de specificaties. Ze spoten in een S vorm de hyrdofugen op de gevel terwijl dit voorzichtig en verdeelt moet worden aangebracht. De man sprak pools en zei met een paar woorden dat dit zo moest en het wel goed kwam. De volgende dag was nu ook de gevel aan de nog goede kant vervuild met donkere vlekken. Toen ik Rewah contacteerde (leverancier van het product) vertelde ze dat het effectief fout was aangebracht. Spijtig genoeg werden de problemen nog erger; Toen ze vervolgens een afdek plastiek van de alumiumranden bovenaan de muur verwijderde, en afkuistte waren nu over de hele lengte van de gevel op de aluminiumranden vlekken aanwezig, in de lak, die niet meer te verwijderen zijn. Peter Cox ontkent dat zij dit deden, terwijl ik van elke dag foto's heb genomen en duidelijk de evolutie te zien is. Eindresultaat: De gevel heeft nu donkere/vervuilde vlekken en de aluminiumranden zijn over de hele lengte van de gevel beschadigd. Omdat de vervuiling zo groot is, wordt nu nog zonder Peter Cox geprobeerd ze te verwijderen. Het bedrijf komt bij de verkoop misschien professioneel over, maar de enkele werknemers die ik heb gezien werken amateuristisch en/of hebben geen opleiding, en er is ook geen degelijke opvolging van de werken. Ze zouden ook met interne mensen werken bij gevelrestauraties volgens hun website, maar bvb de voegers waren onderaannemers die totaal niet op de hoogte waren van bvb de gevraagde bescherming of het materiaal. En de persoon om de gevel proberen te herstellen sprak pools en kon geen nederlands, waardoor die het gewoon niet begreep en mijn inziens maar wat deed wat hij zelf dacht. Ze hebben ook niet de degelijke kennis van hydrofugen, bvb het management team dat ik sprak om de vlekken te herstellen wist niet dat er watergedragen hydrofugen met siloxaan bestaat en die ik zelf gebruik, wat ik niet begrijp. Het bedrijf heeft meer problemen gecreëerd dan opgelost.

Telefoonnummer van de vakman

Dit telefoonnummer is gratis beschikbaar voor jou. Laat de vakman weten dat je hem via TrustUp.be gevonden hebt.

Contacteer Peter Cox NV

Peter Cox NV beoordelen