In het begin liep alles vlot en waren wij tevreden. Na enkele maanden keerde dit en vertraagde de werken, duurde alles lang, moesten we bepaalde zaken 10 keer opnieuw vragen en op sommige vragen kregen we zelfs nooit een antwoord. De samenwerking bracht hoe langer hoe meer vele frustraties teweeg. Er werd ons altijd een einddatum beloofd en wanneer we vroegen of dit zeker kon doorgaan mochten we op onze twee oren slapen. De werken duurden langer waardoor we onverwachts en onvoorzien maatregelen moesten treffen. Wat wij mistte was een duidelijke en constructieve communicatie. Er werd naar ons gevoel veel te veel geld gevraagd voor zaken en wij voelden ons op een bepaald moment serieus opgelicht. De kwaliteit van afwerking laat te wensen over. Hebben meermaals de werkmannen moeten terugfluiten en alsnog blijven er afwerkingsfouten die we tegen komen. Veel zaken zijn op de lange baan geschoven en daarom besloten wij om andere middelen in te schakelen. Hier werd door de aannemer zelf vrij negatief en gefrustreerd op gereageerd. Ken je plaats en neem je verantwoordelijkheid is dan ook de tip die wij graag mee geven aan Marc Rammon.