Na een foutmelding op de thermostaat een afspraak gemaakt bij VDV om het probleem te verhelpen. Volgens VDV niets aan de hand, doch ik heb meermaals per week geen warm water. Na onderhoud en nazicht van VDV aan onze ketel bleek deze daags nadien plots gewoon zomaar uit te vallen. Ik was dus nog slechter af dan voordien. Hiervan heb ik melding gemaakt. Ondanks dat het probleem niet verholpen is wel factuur mogen betalen. Ipv een oplossing voor te stellen werd er meteen gedreigd dat ze verdere stappen zouden ondernemen als ik de factuur niet zou betalen. Ook telefonisch kreeg ik geen gehoor. Factuur gewoon betaald omdat ik verder geen gedoe wou, maar voor ons -na jarenlang klant te zijn geweest- geen Van Der Vurst meer.
Onderhoud aan perfect werkende gasketel, daarna werkte ketel niet meer. Daaropvolgend betalende bezoeken om te kijken wat er scheelt, foute diagnose en werkende stukken laten vervangen... Uiteindelijk zelf het probleem gevonden, ze hadden instellingen aan de thermostaat verzet. Hiervoor 300 euro in de vuilbak en een maand geen warm water. 👌
Zeer betrouwbaar en altijd hulpvaardig. Afspraken worden gerespecteerd en de werken worden zeer deskundig uitgevoerd. Topleverancier voor ons sanitair, onze verwarming & onze airco